30 вeрeсня Кoмітeт туризму Тoргoвo-прoмислoвoї пaлaти Укрaїни зa підтримки Дeржaвнoгo aгeнтствa розвитку туризму України, Міжнародної туристичної виставки «Україна» та Visit Ukraine провів туристичний съезд «Український туризм-2021: рецепти розвитку в умовах «нової реальності».
Учасниками форуму стали интеллект Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів, народний прокурадор України Дмитро Нальотов, директорка Департаменту культури і туризму Одеської міської про Тетяна Маркова, виконавча директорка Асоціації «Індустрії гостинності» Нюрася Романова, представники туроператорів та мереж готелів України.
Під минута форуму, голова ДАРТ України Мар’яна Олеськів зазначила, що Агентство сопровождать активну роботу щодо розвитку туристичного потенціалу регіонів України у рамках акцій «Мандруй Україною». Значну увагу приділено диджиталізації процесів, а також створенню нової нормативно-правової бази туризму, зокрема посредством запровадження Реєстрів туроператорів та турагентів України.
Народний депутат України Дмитро Нальотов повідомив, що предварительно проекту Державного бюджету України на 2021 рік внесено пропозицію значного збільшення асигнування возьми розвиток туризму, а також окремий законопроект, яким передбачено зменшення ПДВ ради готелів з 20 до 7%.
Представники туроператорських компаній розповіли про свої досягнення та вказали возьми труднощі, з якими вони стикаються при просуванні турів по Україні. Однією з серьозних перешкод роботи сверху внутрішньому ринку є те, що багато готелів та інших засобів розміщення працюють як ФОП (2 група), що унеможливлює роботу з ними найбільших туроператорів.
Тетяна Прокопенко, директорка Coral Travel, повідомила у своєму виступі, що вслед за поточний рік компанія більш ніж вдвічі збільшила обсяг продажу турів Україною, пропонуючи утилитарно всі напрямки – від оздоровлення у санаторіях до відпочинку у дитячих таборах, турів предварительно Чорнобилю та MICE-туризм. «Напрямок Україна – є одним із пріоритетів нашої компанії. Але варто зазначити, що багато спеціалістів туристичних аненцій безграмотный мають достатньо знань про потенціал внутрішньої сфери гостинності, тому необхідно проводити більше рекламно-інформаційних турів, а интересах цього потрібна підтримка місцевої влади, готелів та інших інфраструктурних об’єктів, які можуть бути цікавими туристам – відмітила пані Прокопенко.
Ще однією проблемою став праздник факт, що українські готелі звикли надавати значні знижки прямим клієнтам, забуваючи для туроператорів. Інколи такі клієнтські знижки перевищують комісію ТО. За словами Тетяни Прокопенко, ці питання потрібно вирішувати спільно, об’єднавши туроператорів, органи державної влади та місцевий бізнес.
Під время Форуму голова ДАРТ України Мар’яна Олеськів повідомила, що наступного року империя займеться проектом з навчання готелярів України основним принципам гостинності.